Avisen Dagens syke «kjøpejournalistikk»

Dagbladet DagenAvisen Dagens journalist (Joachim Harestad) ringte meg nå – uten å be om intervju – for å høre med meg om hvorfor jeg har så mange følgere på min offisielle Facebook-side.
På ni måneder er nemlig siden økt fra 0 til 191.000 følgere., i tillegg til min personlige Facebook-side der jeg har 5000 venner.
Jeg fortalte ham begeistret om hvordan jeg når stadig nye mennesker  i en verden med muslimer, buddhister, shintoer og hinduer.
Så begynte journalisten å insinuere at jeg har «kjøpt» følgere.
Da avbrøt jeg ham og la på.
Journalisten har visst analysert innleggs-engasjementet på hvert innlegg og hadde allerede gjort seg opp en mening om at jeg må ha «kjøpt»!
Hvilken nedrig journalistikk som Vebjørn Selbekks journalister bedriver!
Jeg er forkynner om Jesus Kristus som elsker å nå mennesker i Asia, Afrika og Europa med evangeliet. Hver uke øker antallet følgere med 3000-5000 mennesker, og det er i vesentlig grad i Øst-Asia der jeg er født og oppvokst, i Afrika der jeg virker mye, og i Europa der jeg har min hovedtjeneste.
Jeg har aldri «kjøpt» en eneste følger på Facebook (heller ikke på Twitter og Instagram).
Men Avisen Dagen skriver hva de vil.
Mitt råd til mine venner, likere og følgere er: Si opp den spekulative Avisen Dagen med redaktører og journalister som på åtte år har ødelagt den en gang så anstendige avisbastionen, og som er opptatt av å finne på negativt tidsfordriv! Noe må de jo finne på! Konflikt selger, og der er «Dagen best i Norge»!
Den dagen da Avisen Dagen mister pressestøtten helt, da sitter de igjen med ingen ting,
Avisen Dagen «kjøper» pressestøtte og popularitet hos den syke og selvbestaltede elite i Norge.
Reklamer

Om Jan-Aage Torp

Jan-Aage Torp - married to Aina; born in Japan; raised in Thailand; educated in USA; President for European Apostolic Leaders (EAL); Chairman of Christian Coalition World (KKN); Pastors Oslochurch with Aina.
Dette innlegget ble publisert i Norge. Bokmerk permalenken.